Szabó Beáta

Konduktor, Ayres – DSZIT fejlesztő
A Napraforgóház vezetője

Szabó Beáta vagyok, a Napraforgóház alapítója, szakmai vezetője. A Napraforgóház fejlesztő központot 2003-ban hoztam létre.

A nehézségekkel küzdő és sérült gyermekek, felnőttek segítése mindig az életem része volt. Ez a közeg nem csak folyamatos szakmai inspiráció számomra, de életem legszebb pillanatait – a családom mellett – ezeknek a gyermekeknek köszönhetem. Munkámat azért is szeretem, mert a szakma folyamatos fejlődése a szakemberek kreatív, változatos továbbképzését biztosítja.

Végzettségeim:

2023 Mozgásos homloklebeny gyakorlatok a fejlesztésben, tanításban

2018 GRM-Ronnie Gardiner módszer, Csoportvezetői alapképzés

2011 Filtered Sound Training – FST International

2011 Beszédpercepciós diagnosztika és terápia – Magyar Pedagógusok Egyesülete

2007 TSMT, Tervezett Szenzomotoros Tréning, diagnosztika – BHRG Alapítvány

2002 Sindelar-Zsoldos kognitív fejlesztő program (5-7 éves korú gyermekeknek komplex kognitív fejlesztő program) – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Továbbképző Központ

2001 Szenzoros Integrációs Terápia-DSZIT – Lelki Egészségvédő Alapítvány

1986 Konduktor – Mozgássérültek Pető András Intézet

1981 Okleveles ápolónő – Bókay János Egészségügyi Szakközép Iskola

Szak Elvira

Pszichológus, Gyógypedagógus
A Napraforgóház vezető helyettese
Végzettségeim:

2016 Beszédpercepciós diagnosztika és terápia

2016 Dyscalculine Program, A diszkalkulia korszerű terápiája

2015 Utazótanári program elmélete és gyakorlata gyógypedagógusok számára az eltérő fejlődésmenetű gyermekek otthoni fejlesztéséhez a Portage-modell alapján

2014 Sindelar-Zsoldos program 2. – Tanulási- és magatartási zavarok terápiája iskoláskorban

2014 Sindelar-Zsoldos program 1. – Fejlesztő program tanulási- és magatartási zavarok megelőzésére óvodáskorban és iskolakezdéskor

2010 SEED Fejlődési Skála – a Sewal Early Educational Development Scale Budapesti Korai Fejlesztő Központ munkatársai által átdolgozott vizsgáló eljárása (0-4 éves korig)

2007 Egyéni szenzomotoros fejlesztés a TSMT- módszer alkalmazásával 0-3 éves kor között

2007 Szenzomotoros szemléletű állapot- és mozgásvizsgálat felvétele, értékelési szempontjai és alkalmazási lehetőségei

2005 Csoportos szenzomotoros fejlesztés a TSMT-módszer alkalmazásával 3-7 éves kor között

2005 Alapozó Terápia, Terapeuta

2004 Négyüléses konzultáció

2003 Gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanár – ELTE BGGYK

2001 Pszichológus, pszichológia szakos tanár – ELTE BTK

Silling Beáta

Konduktor

1998-ban végeztem a Pető András Intézetben konduktorként. Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezem, éveken át utazó konduktorként dolgoztam Európa több országában és az USA-ban. Általában több különböző szakemberrel dolgoztam együtt, egy csapatban, mely által komplex fejlesztést tudtunk biztosítani a gyerekeknek, zeneterapeutával, logopédussal, illetve gyógytornászokkal. A közös munka rendkívül inspiráló volt, melyet a mai napig hasznosítok a mindennapi munkavégzésemben.

A Napraforgóházban 2021 szeptemberétől dolgozom, megkésett mozgás- és beszédfejlődésű, ill. autista gyerekekkel. Örömmel várom régi, és új tanítványaimat!

Végzettségeim:

1989 Konduktor – Mozgássérültek Pető András Intézet

1984 Okleveles ápolónő – Bókay János Egészségügyi Szakközépiskola

Tuser Julianna

Okleveles Gyógypedagógus, Logopédus

Tuser Julianna vagyok. 2012-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, logopédusként. A diplomaszerzést követően sajátos nevelési igényű gyermekekkel kezdtem el foglalkozni, majd ambuláns ellátásban biztosítottam az óvodások, kisiskolások logopédiai ellátását.

2013 óta vagyok tagja a Napraforgóház csapatának. Munkám során számos kórképpel találkozom és foglalkozom, melyhez elengedhetetlennek tartom az ismereteim folyamatos bővítését, ezért igyekszem olyan tudás elsajátítására, mely a hozzám forduló gyermekek javára válik.

Végzettségeim:

2023 Mozgásos gyakorlatok a tanításban, fejlesztésben (homloklebeny gyakorlatok workshop)

2023 A Meixner Ildikó által kidolgozott diszlexia prevenciós és reedukációs módszer

2020 SEED Fejlődési Skála – a Sewal Early Educational Development Scale Budapesti Korai Fejlesztő Központ munkatársai által átdolgozott vizsgáló eljárása (0-4 éves korig)

2019 Craniomandibuláris Diszfunkciók terápiája alaptanfolyam

2019 Regulációs zavarok – Előzmények és hatások

2018 Ronnie Gardiner módszer

2018 Gyógypedagógus szakvizsga – ELTE – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar

2017 NILD alapvető nyelvi technikák

2016 Gyógypedagógus mesterképzés – ELTE – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar

2016 GMP Beszédpercepciós diagnosztika

2015 Nyelvlökéses nyelés elmélete és terápiája

2012 Komplex Művészeti Terápia – dadogásterápia tréning

2012 Gyógypedagógus alapszak, logopédia szakirány – ELTE – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar

2012 Beszédtechnikai és kommunikációs alapozó tréning

Gerencsér Panni

Konduktor, Logopédus, Szomatopedagógus

Gerencsér Panni vagyok, a Napraforgóház konduktor-logopédus-szomatopedagógus munkatársa. Hivatásomat összetettsége, változatossága és játékossága miatt szeretem. Már az általános iskolában is az volt a fő elfoglaltságom, hogy a környezetemben fellelhető tárgyakat játékká varázsoljam. Azóta rengeteget tanultam, de ez a tulajdonságom megmaradt, játszani szeretek a legjobban.

Számomra az a legnagyobb elsimerés, ha egy tanítványom úgy köszön el a komplex fejlesztés végén, hogy: „Dehát ma csak játszottunk!”

Végzettségeim:

2023 DSZIT terapeuta

2019 BKFK-SEED Fejlődési Skála képzés

2019 PROMPT terapeuta

2019 Lingual Balance OTKM képzés

2017 Logopédus-szomatopedagógus – ELTE-BGGYK

2012 Konduktor, MPANNI

Blazejovsky Judit

TSMT Terapeuta, Óvodapedagógus, Gyógypedagógus Autizmus spektrum pedagógiája szakirányon

 

Végzettségeim:

2023 „Minőségi autizmus ellátás”, az autizmus kutatás friss eredményei, az iskolai színtér jó gyakorlatai, kisgyermekkori autizmus specifikus ellátás – szakmai nap – online konferencia

2023 „Autista gyerekek (1,5-6 év) hatékony korai fejlesztése játéktevékenységeken keresztül, szociális-kommunikációs készségekkel a fókuszban” workshop – Vadaskert Alapítvány

2023 Mozgásos homloklebeny gyakorlatok a fejlesztésben, tanításban – Csodakapu Közhasznú Alapítvány

2023 „Az autizmus nem férfiklub!” – A női autizmus jellegzetességeiről előadás – Vadaskert Alapítvány

2023 „Érzelem- és indulatszabályozási nehézségek autizmusban, a megértés és segítségadás lehetőségei” előadás – Vadaskert Alapítvány

2021 ABA (Alkalmazott viselkedéselemzés) akkreditált továbbképzés

2020 Gyógypedagógus, Autizmus Spektrum Pedagógiája szakirány – ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

2019 LongiKid (Longitudinális Komplex Vizsgálat) Neuro-szenzomotoros teszt a 3 hónapos – 11 éves korú gyermekek állapotmegismerésére – BHRG Alapítvány

2019 „A Tourette-szindróma és tik zavarok diagnózisa és terápiás protokollja” továbbképzés – Vadaskert Alapítvány

2015 Csoportos TSMT terapeuta:”Organikusan éretlen, homogén csoportba integrálható gyermekek felzárkóztatása tervezett szenzomotoros tréningekkel” (TSMT-II) – BHRG Alapítvány

2014 Egyéni TSMT terapeuta: „Organikusan sérült gyermekek egyéni terápiája tervezett szenzomotoros tréningekkel” (TSMT-I.) – BHRG Alapítvány

2013 Sindelar-Zsoldos program 1., „Fejlesztő program tanulási- és magatartászavarok megelőzésére óvodáskorban és iskolakezdéskor” akkreditált továbbképzés – ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

2013 „Óvodás és kisiskolás korú gyermekek kortárs közösségben tapasztalható magatartásproblémáinak hatékony megoldási stratégiái” akkreditált továbbképzés – Vadaskert Alapítvány és Semmelweis Egyetem

2012 Szenzomotoros szemléletű „Állapot és mozgásvizsgálat” (ÁMV) felvétele, értékelési szempontjai és alkalmazási lehetőségei továbbképzés – BHRG Alapítvány

2001 Óvodapedagógus – Zsámbéki Katolikus Tanítóképző Főiskola (AVKF)

Darabos Dorka

Alapozó Terapeuta

Darabos Dorka vagyok, a Napraforgóház alapozó terapeuta munkatársa.

Pályámat óvodapedagógusként kezdtem. Az ott szerzett tapasztalataimat jól tudom kamatoztatni az Alapozó Terápiás folyamatban. Az óvodai munkám során a gyermekeken észlelt tünetek és problémák megoldásának vágya vezetett el a mozgásfejlesztéshez, majd az idegrendszer fejlesztéséhez.

Az Alapozó Terápiás munkámban lelkesít, hogy segíthetek a gyermekeknek önmaguknak lenni, az elakadásaikat feloldani, hogy ezek által hatékonyabbak lehessenek az iskolában és az életben. Osztozom az örömükben, mikor megtapasztalják saját fejlődésüket, ügyesedésüket.

Végzettségeim:

2024 Homloklebeny tréning

2023 Alapozó Alapozása

2022 Alapozó Terápia

2021 Alapozó fejlesztés

2020 A tanulás öröm is lehet – Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzésérére és oldására

2020 Mozgásprogram eltérő fejlődésmenetű 0-8 éves korosztály számára

2019 Vezető óvodapedagógus szakirányú továbbképzési szak

2010 Óvodapedagógia

Bűdi Boglárka

Gyógypedagógus, Logopédus, Autizmus szaktanácsadó

Bűdi Boglárka vagyok, gyógypedagógus, logopédus, pszichopedagógus, és autizmus szaktanácsadó. Diplomáimat az ELTE Bárczi Gyógypedagógiai Karán szereztem, 2010 óta dolgozom a szakmámban. Szakmai és gyakorlati tudásomat Magyarországon a köznevelési és egészségügyi ellátás színterein, illetve külföldön több országban is szereztem (Finnország, Anglia, Egyesült Államok). Ismereteimet továbbképzéseken és tanfolyamokon igyekszem folyamatosan bővíteni.

Többnyelvű családok számára angol nyelven is elérhetőek szolgáltatásaim.

Végzettségeim:

2018 Integratív Játékterápia az atipikus fejlődésű gyermekek korai intervenciós ellátásában továbbképzés

2018 Introductiontothe PROMPT Technique Workshop – PROMPT Institute

2018 Early Start Denver Model, Introductory Workshop

2018 A megkésett beszédfejlődés és fejlődéses dysphasiaterápiája Meixner módszer szerint – Meixner Alapítvány

2017 Tervezett Szenzomotoros Tréning (TSMT-I) – BHRG Alapítvány

2017 GMP Beszédpercepciós tanfolyam – Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Intézet

2015 Autizmus-specifikus mérés-értékelés (PEP-3) a köznevelésben – FSZK

2015 Szexualitás és párkapcsolatok oktatása trénerképzés / Sex and Relationship Education training – FSZK

2015 Az értékek alapja – alapértékek workshop / Value Base training – FSZK

2015 Positive Behaviour Management Plus training and trainer, Positive Response Training and Consultancy – FSZK

2015 Autizmus-specifikus egészségnevelési curriculum alkalmazása, tréner felkészítés – FSZK

2015 CAT-kit (kognitív-érzelmi tréning) alkalmazása – FSZK

2014 Autizmus-specifikus szakértőképzés

2013 Autizmus Spektrum Zavarok Pedagógiája, szakirányú továbbképzés – ELTE BGGYK Doktori és Továbbképzési Osztály

2013 Afáziás betegek beszédterápiája – Démoszthenész Egyesület

2012 Gyógypedagógia terápiás szakirány MA, Logopédia szak – ELTE BGGYK

2012 Zenei társasjátékok, A Sáry-módszer alapjai

2012 Szenzomotoros „Állapot- és mozgásvizsgálat” (ÁMV) felvétele, értékelési szempontjai és alkalmazási lehetőségei – BHRG Alapítvány

2011 Személyiségfejlesztés zeneterápiával – ELTE BGGYK

2010 Gyógypedagógus, Logopédus-pszichopedagógus BA – ELTE BGGYK

2009 Basic Drug Awareness – Adult Focus, Trainingon Substances and their Misuse – Notthingham, UK

2009 Hidden Harm – Effects of Parental and Adult Substance Misuseon Children – Notthingham, UK

2009 Musical Interaction – Introductory training and Practice with Autistic Children – The Rosehill School, UK

2008 Social Services BA – Piramk University of Applied Sciences (Tampere, Finnország)

Irsa Eszter

Alapozó és Homloklebeny Terapeuta

Irsa Eszter vagyok, testnevelő tanár, konduktor, mozgásfejlesztő, alapozó és homloklebeny terapeuta. Csodás éveket töltöttem el testnevelés-földrajz szakos tanárként két általános iskolában. Később óvodáskorú gyermekekkel foglalkoztam a Pető Intézetben. Korai fejlesztőként, és mozgásterapeutaként dolgoztam egy pedagógiai szakszolgálatnál.

Sok éves tapasztalat és együttmunkálkodás után továbbra is csodálattal tölt el a gyermekek tudásvágya, kitartása, érdeklődése, nyitottsága. Sajátos ötleteik, egyedülálló humoruk bearanyozzák a mindennapokat.

Végzettségeim:

2018 RGM- Ronnie Gardiner Módszer – folyamatban

2011 AIT/FST (Filtered Sound Training)

2011 GOH-GMP Beszédpercepciós diagnosztika

2007 TSMT diagnosztika

2002 Sindelar-Zsoldos kognitív fejlesztő program 5-7 éves korú gyermekeknek

2001 DSZIT Szenzoros integrációs terápia

1986  Konduktor – Nemzetközi Pető András Intézet

1981 Okleveles ápolónő

Gyenge-Dombi Dorottya

Gyógypedagógus-Logopédus, Mentorpedagógus

Az alapdiplomám megszerzése óta sajátos nevelési igényű beszédfogyatékos gyermekekkel foglalkozom.

Munkám során tapasztalatot szereztem a korai fejlesztésű, a komplex beszéd- és nyelvi fejlesztés, illetve a diszlexia és diszkalkulia prevenció területén is. Több éve logopédus hallgatók mentorálása is a mindennapjaim részévé vált.

Végzettségeim:

2019 Mentorpedagógus szakvizsga

2016 Sindelar-Zsoldos Program 1. Pedagógus továbbképzés

2015 A matematika tanulás zavarai (diszkalkulia) pedagógus továbbképzés

2014 Beszédpercepciós diagnosztika és terápia (GMP-GOH) pedagógus továbbképzés

2012 Tanulók egyéni fejlesztésének módszertana pedagógus továbbképzés

2012 A korszerű tanulás- és oktatásszervezési eljárások alkalmazásáról pedagógusoknak pedagógus továbbképzés

2011  Gyógypedagógus, logopédiai szakirányon

Zséger Olívia

Gyógypedagógus, Szomatopedagógus

2001-ben végeztem az ELTE – Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, általános szociális munkásként, majd az évek során ugyanitt gyógypedagógusként, mint szomatopedagógus, azután az autizmus spektrum pedagógiája szakirányon is diplomát szereztem. Fő érdeklődési területemként és hivatásomként tekintek az autizmusra, és a hozzá kapcsolódó specifikus pedagógiai, módszertani feladatra, illetve az egyén és az őt körülvevő család támogatására.

2018-óta vagyok a Napraforgóház munkatársa, mint gyógypedagógus, ahol szülőkonzultációval és szociális- és kommunikációs készségek támogatásával foglalkozom, egyéni és kiscsoportos formában.

Végzettségeim:

2022 Autizmus Spektrum Pedagógiája szakirány – ELTE BGGYFK

2012 Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése (haladó) képzése – Autizmus Alapítvány

2012 Gyógypedagógus, szomatopedagógus szakirány, tanár, terapeuta – ELTE BGGYFK

2005  Csecsemőmasszázs oktató – Magyar Gyermekmasszázs Egyesület

2001 Általános szociális munka szak – ELTE BGGYFK

Tóth Ildikó

Neurofeedback Tréner, Komplex Művészeti Terapeuta

12 évig a Tüskevár Iskola tanára, fejlesztője és művészeti terapeutája voltam, majd szociális területen foglalkoztam különböző korú és problémájú emberekkel.

A neurofeedback módszerben, mint szociálpedagógus, művészeti terapeuta képződtem ki, mert jó lehetőségnek, fontos kiegészítő segítségnek tartom a fejlesztési lehetőségek bővítésére. Saját praxisomban elsősorban figyelemfejlesztésre, a teljesítmény-hatékonyság növelésére használom ezt a tréninget.

Tanulási nehézséggel küzdő és SNI-s gyerekeknek, illetve különféle, ADHD vagy más maradványtünetekkel élő felnőtteknek, valamint a hétköznapi összpontosításban fejlődni vágyóknak kínálom a szolgáltatást.

Végzettségeim:

2016 Neurofeedback tréner – Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület

2011 Komplex Művészeti Terapeuta – LEA Lelki Egészségvédő Alapítvány

2008 Szociálpedagógus – AVKF

Ujkéri Anna

Logopédus, Pszichopedagógus

2022-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán logopédusként, illetve pszichopedagógusként. Hálás vagyok, hiszen pályakezdetem óta tagja lehetek a Napraforgóház kiváló szakmai csapatának is, ahol bátran fordulhatok kollégáimhoz tanácsokért, mindig szívesen segítenek.

A munkám során foglalkozom beszédindítással, nyelvlökéses nyelés terápiával, beszédészlelés, beszédmegértés és nyelvi fejlesztéssel, valamint nem utolsó sorban artikulációs terápiát is tartok. Bármelyik fejlesztésről is legyen szó, elengedhetetlennek tartom a szülőkkel való együttműködést, a folyamatos kommunikációt a gyermek optimális fejlődése érdekében. Foglalkozásaimat igyekszem rengeteg játékkal színesíteni, törekszem a biztonságos légkör megteremtésére.

Végzettségeim:

2023 Felkészítés a nyelvlökéses nyelés logopédiai terápiájának végzésére – Démoszthenész Egyesület

2023 Jógakalandos Gyerekjóga Oktatói Képzés Online

2022 Hang-lépcső a hangtani tudatosság diagnosztikája és fejlesztése című tanfolyam

2022 Gyógypedagógus, Logopédia és pszichopedagógia szakirányon – ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Kar

2021 Habilitációs kutya kiképzője, OKJ-s tanfolyam

Janza-Szekér Cecília

Gyógypedagógus

2011-ben egy nyári tábor során találkoztam először autizmussal diagnosztizált gyermekekkel. A velük való közös munka inspirált arra, hogy gyógypedagógus legyek. Az érettségit követően gyógypedagógiai asszisztensnek és óvónőnek tanultam. Tanulmányaim alatt folyamatosan a terepen dolgoztam, így a gyakorlatban is sok tapasztalatot szereztem.

A szakmámban fontosnak tartom, hogy egy pedagógus empatikus, objektív, a munkájára igényes és elkötelezett legyen. Így biztosítható, hogy a ránk bízott gyermekekkel megtaláljuk a közös hangot, és a számukra legjobb eszközökkel-módszerekkel segítsük őket.

Végzettségeim:

2023 Gyógypedagógus, Autizmus spektrum pedagógiája szakirány – ELTE BGGYK

2018 Óvodapedagógus – KRE TFK

2016 Gyógypedagógiai segítő munkatárs – Pannon Kincstár Tanoda

Lakatos Réka

DSZIT Terapeuta, Meseterapeuta, Fejlesztőpedagógus

Lakatos Réka vagyok, a Napraforgóházban DSZIT terápiát tartok. A pedagógusi diploma megszerzése után többek között fejlesztőpedagógus, DSZIT valamint meseterápia képzéseket végeztem el.

Ezen képzések azt a szemléletet erősítették bennem, hogy feladatunk elsősorban az, hogy a gyermeknek saját erősségei, lehetőségei megismeréséhez és kiteljesítéséhez mutassunk utat.  És a sikerélmény, a megerősödő önbizalom, valamint a játék öröme a nehézségeken, kudarcokon való túljutásban, feszültségek, frusztrációk oldásában valóban sokat segít. E szemlélet mentén próbálom kísérni a gyerekeket. Nagy öröm az ő örömük, lenyűgöző a világlátásuk, kreativitásuk.

Végzettségeim:

2014 Metamorphoses meseterápiás módszer – alkotó-fejlesztő meseterapeuta

2014 Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzésére és oldására

2013 Mozgásprogram eltérő fejlődésmenetű 3-8 éves korosztály számára

2013 Szenzoros integrációs terápiás képzés – Lelki Egészségvédő Alapítvány

2010 Fejlesztő-pedagógus továbbképzés – Tüskevár Általános Iskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola

2003 Történelem szakos bölcsész tanár – PPKE BTK

Tóth Noémi

Gyógytornász, Pfaffenrot manuálterapeuta

2016-ban végeztem a Szegedi Tudományegyetem Egészségtudományi és Szociális képzési Karán.

Munkámat a Péterfy Sándor Utcai Kórházban kezdtem meg, ahol felnőtt emberek rehabilitációját segítettem. Emellett a Napraforgóház Fejlesztő Központban gyermekekkel kezdtem dolgozni. Gyorsan világossá vált számomra, hogy fiatalokkal és felnőttekkel egyaránt örömmel dolgozom. Rövid idő alatt rengeteget tanultam, kaptam tőlük: kitartást, jókedvet, a gyermeki mesevilágba visszacsöppenés élményét. Látni munka közben a sikerélményt, a fejlődést, napról napra továbbvisz minket. Fontosnak tartom saját magam képzését is, ennek érdekében minél több továbbképzésen veszek részt, bővítve tudásomat.

Végzettségeim:

2022 Access Bars

2019 FitMummy posztnatális tréner

2018 FDM terápia – Fascia Disztorziós Modell

2017 McKenzie terápia

2017 Kinesio-Tape

2017 Pfaffenrot-féle Szinergetikus Reflexterápia (SzRT)

2016 Gyógytornász – SZTE

Bata Tímea

Gyógypedagógus

Bata Tímea vagyok, gyógypedagógus látássérültek pedagógiája szakirányon. Tizedik éve foglalkozok óvodás és kisiskolás korú gyermekek látásfejlesztésével és látásvizsgálatával, öt éve pedig a komplex korai fejlesztés is része a szakmai életutamnak. Kiemelt érdeklődési köröm az agyi eredetű látássérülés (CVI), valamint a vizuális részképesség-zavarok felmérése és fejlesztési lehetőségei.

A fejlesztő foglalkozások során fontosnak tartom a gyermekekre való ráhangolódást és az oldott, játékos, vidám hangulat megteremtését. A szülőkkel, gondviselőkkel való együttműködés, a kölcsönös bizalom megteremtése, a tapasztalatcsere és a tanácsadás szintén a szakmai munkám alapvető részét képezi.

Végzettségeim:

2024 Autizmus-specifikus komplex korai intervenció – elméleti és gyakorlati alapismeretek – Budapesti Korai Fejlesztő Központ

2023 Viselkedéstervező szaktanácsadó – Budapesti Metropolitan Egyetem

2022 Egymese alapítója – akadálymentes mesék készítése, szülőedukáció, súlyosan-halmozottan látássérült gyermekek és szüleik támogatása

2020 Érezz rá! – látássérült gyermekek szexuális nevelése – LÁRESZ Egyesület

2019 Megfigyelés és állapotmegismerés kora gyermekkorban – CSBO

2019 Cortical/cerebral Visual Impairment (CVI). Identification, assessment and intervention strategies for children with CVI

2018 Okleveles gyógypedagógus gyógypedagógiai terápia szakirányon – ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

2018 LÁRESZ Egyesület (Látássérült Személyek Rehabilitációját Szolgáló Egyesület) tagja

2014 Gyógypedagógus látássérültek pedagógiája szakirányon – ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

Helyszín

Pasaréten:
1022 Budapest, Hankóczy Jenő utca 35.

Budafokon:
1221 Budapest, Vihar utca 22.

Elérhetőség

Telefon:
+36-70/977-2588

E-mail:
napraforgohaz@napraforgohaz.hu

Adatvédelmi tájékoztató

Egyéb adat

Cégnév:
Napraforgóház Fejlesztő és Játszó Csoport Bt.

Cégjegyzékszám:
01-06-719757

Adószám:
20217466-1-43

Weboldalunk – a legtöbb weblaphoz hasonlóan – cookiekat használ az oldal helyes működéséhez.
Az „Elfogadom” gomb megnyomásával hozzájárul ehhez.
Adatvédelmi tájékoztató